ape bende ni.. ak test je.. ahaha




Cut n paste da diubah suai dr blog Mr.Soap ntk saya pulak.. hahaha


ok here goes!
.
.
1. Kekasih saya adalah : Shhh diam je i know u want me!!

2. Saya sedang mendengar : Selamat tinggal akhirnya by Aizat Af

3. Mungkin saya patut : mkn..sebab dr td college prot da bising...

4. Saya baru sudah : membasuh muka selepas blk dr colege...segar sikit mke ak..

5. Beza rakan, sahabat, kawan :  for me, semua sama sahaja depends la pandangan org laen2 kan.... so just be urself n happpy with ur frend that still with u 

6. Saya tidak faham : mengenai, web design n publishing.. ak agak pening dengan code bahagian "TABLE"

7. Saya perlu mencari : Money n love i guess.... but the most important thing... STUDIES!!!!!!! must get ABOVE 3 POINTER

8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya : bye... say bubye to sha mse trn bus td.... bsk jmpe lgi kt colege (sha org yang ak g class hari nek bus pg blk dgn dye) mlekat jer.. ahaha

9. Makna kehidupan : kehidupan bermaksud semua bende yang hidup la.... yang organik ok.... bkn yang mechanical.. wahahhaa

10. Cinta itu adalah : ialah satu perasaan yang tidak dapat dieleborate... mksd dye sngt luas 4 me... love!!!! syg,cinta, kasih cinta dr seseorang yang paham dengan diri kita...

11. Saya paling suka : Beg,perfume, shoping, mkan, n drive serta banyak ag r. :D

12. Saya akan cuba : stop buat bende yang tidak patut dibuat..hahaha

13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka : hmmm sebab da jd trend kt msia... mesti ade LAH....... ok wat semua org tau hahahha

14. Telefon bimbit saya : ada3... no hp de 5 ni pun bru dpt stu nom bru.. ahaha

15. Katil saya : muat untuk saya dan seorang lagi (siapakah?)

16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya : the lame question.

17. Teknologi adalah : kesenagan ntk ak buat mcm2.. ahaha

18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak : mask je la dengan mengikut arahan yang telah disediakan olehnya... just follow the instruction je la..

19. Semalam : ade stu peristwa yang x boleh saya lupakan... eiiii sangt geli oke.. kalo nk tau pe dye bce la my previous post.. bru je update smalam . komenk K ^^

20. Hari ini : saya pergi ke colege dan belaja 6 jam tanpa henti....

21. Malam ini saya akan : mkan smpi kenyang update blog dan chting ngn "LV"

22. Esok pula saya akan : bngn lambt sikit sebab class petang 

23. Saya betul2 inginkan : Fabulousity.. dan sebagainya.....

24. badminton atau futsal : hmmmmm x men soprt.... bowling de x? ahaha

25. Karaoke : hmmmm miming je kalo ikut mreka nyanyi kalo nyanyi???? hmmm ok la.. tp kalo de mood la.. bru suara kluar.. ahahaha

26. Kereta : Mercedes Benz SLK.... huhu best2

27. Bilik yang terang atau gelap : no komen yang penting bilik mesti ceria... n senyum selallu (uit???? blek leyh senyum ker??? ahahaha)

28. Makanan jepun adalah : hmmmm x de kot....sdp ker??? sushi nk mkn tp takot.. wahahah tkut x sedap

29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang : Thanks 4 everything be with me.. gud luck in ur life.... 

30. Siapa yang anda tag:

kepada sesiapa yang trasan nk join buat bende ni 


haha

Sekian.

Leave a Reply